Mając to na uwadze, szwedzki producent głośników, Audio Pro, przygotował specjalną, limitowaną edycję bardzo popularnego głośnika Bluetooth, modelu T3+, właśnie w żółtym kolorze. Projektanci nazwali go "Lemon", a mały głośnik bezsprzecznie przypomina koszyk oblanych słońcem cytryn.

Jens Henriksen, CCO w Audio Pro wyjaśnia: "Celem było zaprojektowanie głośnika, który mógłby rozjaśnić sprzęt po ciemnym roku, silnie dotkniętym pandemią. I jaki kolor jest do tego lepszy niż jasny i pozytywny, jasnożółty?" Głośnik, który zdobył dużą popularność nawet w swoich standardowych barwach, ma akumulator i łączność Bluetooth, dzięki czemu może być używany np. w ogrodzie lub na pikniku. Wbudowana bateria zapewnia energię na 30 godzin pracy, dlatego też można długo cieszyć się zarówno muzyką, jak i słońcem na plaży.

"Sądzimy, że żółty głośnik będzie popularnym towarzyszem, którego podczas nadchodzącego lata będzie można zabrać na plażę, gdzie będzie świecił jak słońce", kontynuuje Jens Henriksen. "Jedyną chmurą na niebie może okazać się limitowana edycja. Dlatego zachęcamy klientów, którzy chcieliby zabrać żółty głośnik na plażę, aby już wczesną wiosną sięgnęli po ten cytrynowy rarytas".

"Mamy nadzieję, że ten żółty kolor może rozjaśnić dzień i być promieniem nadziei, że świat zmierza w stronę jaśniejszych czasów, zarówno pod względem pogody, jak i pandemii", podsumowuje z nadzieją Jens Henriksen.
Źródło: informacja prasowa Audio Klan